چرا دانشکده علوم پزشکی اشارت

 

درک مفاهیم و اطلاعات صحیح و مستند در زمینه سلامت و طب و پزشکی از جمله مسائل حساس در جامعه است که هماره دستخوش بازی های سیاسی و اقتصادی و تجاری قرار گرفته و بر همین اساس با انواع تحریفات و ارائه هایی بر همین اساس به مردم روبرو بوده و هست که متاسفانه جان انسان ها و سلامتشان را دست مایه خویش قرار داده است. در این پرتال دانشگاهی و پژوهشی, آموزشی, درمانی, با تمام شهامت و درایت  و دقت اطلاعات کاملا آکادمیک از سویی و از طرفی اطلاع رسانی در زمینه های متعدد مخرب ولیکن پول ساز برای عده ای و مستند سازی تمام موضوعاتی که بغلط در اختیار مردم قرار میگیرد اقداماتی اساس را در راس امور خود خواهد داشت. و بطور کاملا ساختار شکن طریقه ها و روش ها ی اصیل قدما را بازگو خواهد نموده .در طب ساختارشکن ما روش دقیق حکیم رضی را که مختص به خود ایشان میباشد به تمام علاقه مندان آموزش خواهیم داد.و طریقه آموزش های غیر اصولی و بدون اسناد سازی را از میان بر خواهیم داشت ما آمده ایم تا ساختار های غلط در بطن جامعه از لحاظ سلامت را اصلاح و دیگر بخش های تخصصی طبی در جامعه را از طریق  بنیاد سازی  صحیح  در طریق اصولی خود  هدایت و تقویت نمائیم .همراهی شما موجب قوام هدف بزرگ و آرمانی ماست.

جوینده و یا محقق و کاربر گرامی آیا بدنبال چیزی میگردی؟

چرا دانشکده علوم پزشکی اشارت

درک مفاهیم و اطلاعات صحیح و مستند در زمینه سلامت و طب و پزشکی از جمله مسائل حساس در جامعه است که هماره دستخوش بازی های سیاسی و اقتصادی و تجاری قرار گرفته و بر همین اساس با انواع تحریفات و ارائه هایی بر همین اساس به مردم روبرو بوده و هست که متاسفانه جان انسان ها و سلامتشان را دست مایه خویش قرار داده است. در این پرتال دانشگاهی و پژوهشی, آموزشی, درمانی, با تمام شهامت و درایت  و دقت اطلاعات کاملا آکادمیک از سویی و از طرفی اطلاع رسانی در زمینه های متعدد مخرب ولیکن پول ساز برای عده ای و مستند سازی تمام موضوعاتی که بغلط در اختیار مردم قرار میگیرد اقداماتی اساسی را در راس امور خود قرار داده است و روش ها ی اصیل قدما را بازگو خواهد نموده .در طب ساختار شکن ما روش منحصر بفرد حکیم رضی را که اختصاص به ایشان دارد را به تمام علاقه مندان آموزش خواهیم داد.طریقه آموزش های غیر اصولی و بدون اسناد سازی را از میان بر خواهیم داشت. ما آمده ایم تا ساختار های غلط در بطن جامعه از لحاظ سلامت را اصلاح و دیگر بخش های تخصصی طبی را از طریق  بنیاد سازی  صحیح  در طریق اصولی خود  هدایت و تقویت نمائیم .همراهی شما موجب قوام هدف بزرگ و آرمانی ماست.

چرا خدمات ما برای شما مناسب است

روش خاص ما برای درمان امراض چیست

شفا در ذهن درمان در دارو

در روش درمانی حکیم رضی بیمار ابتدا بصورت اصول طب معاینه میگردد و با بررسی عنبیه و زبان و دیگر علامت شناسی و سیمیولوژی درمانی بیماری تشخیص داده شده و از آن پس در جلسه مشاوره تراپی ذهن  ریشه مرض توسط واکاوی روان از دوران کودکی تا لحظه حالِ بیمار مشخص و با انواع تمرینات روان شناختی ادامه خواهد یافت که غالب 70 درصد بیماران بدون نیاز به هیچ گونه دارو در این مرحله به درمان رسیده و برای تقویت و برگشت به طبیعت آن نقطه که دچار بیم آری بوده است بهبود کامل یافته و  بنحوی مرض به هیچ وجه  عودت نخواهد یافت که نمونه های بسیاری از امراض خاص و عام موجود بوده و هست . شما نیز میتوانید بجای هزینه های کلان و مصرف انواع دارو های ضرر آفرین به خود محبت نموده و خویشتن تان را از این توهم ساختگی که درمان وابسته به داروست رهایی بخشید و با تجربه ای جدید و اصیل به سلامتی بازگردید.

چرا طب ساختار شکن اشارت؟

درمان در منزل بدون طی مسافت

در روش درمانی حکیم رضی نیازی نیست که بیمار راه کوتاه یا طولانی را طی نموده و برای درمان پس از اخذ نوبت حضور یابد بلکه با فرا رسیدن زمان ویزیت و مشاوره خویش در هرکجای کشور و یا خارج از کشورمون قرار دارند در منزل خویش با کمال آسودگی نشسته و با تماس از طریق تلفن براحتی راس زمان تایین شده تماس حاصل نموده و مدت 45 دقیقه به سوالات و پرسش های حکیم طی این ویزیت و مشاوره پاسخ دهند و مراحل درمان خود را مانند صدها و هزاران نفر از بیماران و مراجعان که تا کنون در این روش با موفقیت به درمان رسیده اند خود را به بهبود کامل و درمان قطعی برسانند.

چرا طب ساختار شکن اشارت؟

آیا تمام امراض در این روش درمان میشوند

جواب مثبت است . در حال حاضر از میان تمام مراجعینی که از کل کشور و البته کشور های دیگربجهت انواع امراض خویش مراجعه نموده اند تنها در برخی از مواقع که نیاز صددرصد به حضور بیمار موجود بوده است وقت حضوری برای ایشان در نظر گرفته شده است و الا در غیر این استثنائات غالبا به هیچ وجه نیازی به حضور بیمار احساس نشده است چرا که در روش منحصر بفرد استاد رضی ایشان با بهره گیری از بیش از شصت سوال و یا بیشتر و ارسال تصاویر مختلف توسط بیمار به درخواست منشی و موارد دیگر با بهره گیری از روش های مختلف و متنوع طبی و با تجربه ای بالا شروع به درمان شخص نموده و با تلاش بیمار به درمان میرسانند.

0
تعداد بیماران بهبود یافته
0
تحت درمان
0
تعداد امراض مورد بررسی

مجلس هفدهم از تدریس طب و پزشکی

شرح کتاب قانونچه در مقاله اول در بحث نیرو ها و قوا بصورت کاملا منحصر بفرد و جدید و جذابی بزودی توسط استاد شرح و تبیین و در بخش آنلاین LMS دوره مربوطه قرار داده خواهد شد .

PORTAL ESHARAT

دریافت نوبت آنلاین

مقاله جنین شناسی و سیر از جنینی تا به نوزادی و مراحل رشد جنین ماه به ماه در طول بارداری مادربرای دسترسی

به این مقاله اینجا کلیک کنید

اپلیکیشن تخصصی شرح قانونچه

این برنامه را بصورت ایمن در بازار دانلود و نصب و آپدیت های هفتگی اش را دریافت نمائید.

دوره های آموزشی

دکمه بازگشت به بالا