بنیاد ضربان سلامت

بنیاد ضربان سلامت ، پرتال جامع علوم پزشکی

دوست عزیز !!

1- دچار مشکلات مربوط به امراض جسمی و روحی بوده و بدنبال راهکارهایی برای درمان قطعی آنها هستید ؟
2-آیا برای افزایش و یا حفظ سلامت خود و خانواده خود بدنبال اطلاعات و مطالب مفید و تاثیر گذار می باشید؟!
3-آیا بدلیل علاقه به فنون طب و امور درمانی بدنبال یادگیری علوم طب و پزشکی هستید؟!
4-آیا در حال حاضر در برهه ای از زندگی خود بسر میبرید که متناسب با آن بدنبال دریافت و بکارگیری اطلاعات دارای فائده برای آن دوره میباشید مثلا در حال بارداری بوده و برای آن به بهترین اطلاعات نیاز دارید؟!!
5-آیا جزو دانشجویان و یا محققین و یا متخصصین در رشته طب و پزشکی بوده و بدنبال یادگیری مفاهیمی خاص و منحصر بفرد هستید ؟

تمام این موارد و بسیار بیشتر از این موارد را در دست دارید و بطور حتم در این مجموعه در اختیار شماست و اگر محقق و یا پزشک و علاقه مند به این فن و صناعت میباشید بشما مژده میدهیم که در جایگاهی قرار دارید که مفاهیمی در انتظار تان است که تا کنون در هیچ جایگاهی تدریس نشده و شما جزو اولین افرادی خواهید بود که آنها را در خواهید آموخت !!

بنیاد ضربان سلامت

آموزش و درمان از طریق طب کهن و پزشکی در بنیاد ضربان سلامت

ما آموزش و درمان امراض و بیماریهای شما رابا روش هایی قطعی برعهده خواهیم گرفت

ipad

بیمار1

درمان حقیقی چیست ؟

آیا وقتی که بصورت دائم مجبور به مصرف دارو باشید و هر زمان دارویتان تمام شود علائم بیماری شما بازگردد میتوان نامش را درمان گذاشت؟!! و گفت که شما درمان شده اید؟!!کمی بیاندیشید ؟! آیا بواقع در این دوره از زمان در زندگی های ما و تمام آنهایی که ملاحظه نموده اید در واقع تمامشان همینگونه نیستند؟ به این صورت که مدتها انواع دارو ها را که توسط یک پزشک تجویز شده است مصرف میکنند و بواسطه آن دارو ها مدتی از علائم آن بیماری بدور بوده و بعد از مدتی یک قسمت دیگر از بدن که دچار علائم مختلفی از انواع امراض میشود هیچ ،بمحض اینکه آن داروی نخستین هم به ایشان نرسد و یا به اتمام برسد و یا خیلی از اوقات بدن به آن عادت کرده و دیگر بر بدن اثر نمیگذارد ،علائم آن بیماری اولیه بشکل سابق (و البته معمولا بسیار سخت تر و وخیم تر از قبل) عودت میکند و روز از نو روزی از نو و طبق همین روش ما در جامعه فعلی نامی بنام امر درمان بر آن قرار داده ایم حال با توجه به این صحبت ها خودتان قضاوت و تفکر کنید آیا میتوان نام اینگونه امور را بواقع درمان نهاد؟!؟

انسان دارای سلامت و طبیعت سالم
انسان دارای سلامت و طبیعت سالم

درمان و بهبود بیماری ها

درمان و بهبود حقیقی آن است که بدن شما به طبیعت اصلی خود بازگردد و پس از انجام مراحل  درمانی بیمار بدون نیاز به هیچ گونه دارو و هر چیز خارجی به زندگی طبیعی خویش ادامه دهد 

انسان دارای سلامت و طبیعت سالم
انسان دارای سلامت و طبیعت سالم

happy couple in landscape healthy lifestyle celebrating holiday free vector

happy couple in landscape healthy lifestyle celebrating holiday free vector

طبیعت درون

آیا بنظرتان درمان حقیقی و واقعیت اصطلاح درمان چیست و چگونه باید باشد؟!

چگونه میشود بدون استفاده از سیستم جدید و آنچه ذکر شد  به درمان قطعی و بدون بازگشت و بدون نیاز به اعتیاد به انواع دارو ها دست یافت؟!!

چطور میتوان یک زندگی دارای ابعاد همه جانبه طبیعی داشته باشید و آلوده به بازی هایی همچون مساله ای که با هم به آن رسیدیم و انقدر به شما نزدیک بود که تا کنون به آن دقت نکرده بودید نشوید ؟!!

و به زندگی طبیعی خود بازگردید؟!! آیا شدنی است؟! یا فکر میکنید که امکان ندارد و تمام این حرفها نیز یک مشت حرف بیش نیست؟!!

کمی صبر کنید عجله نکنید اندکی با ما بمانید و بیشتر با مفاهیم مختلف در این باره آشنا شوید!! به شما قول میدهیم پس از آن که متوجه کمی از آن مفاهیم شوید خودتان خواهان بدست آوردن آن زندگی دارای ابعاد طبیعی خواهید شد بقول معروف کور از خدا چه میخواهد دو چشم بینا !!!

تعامل بیمار با خودش

یعنی اینکه بیمار چگونه با خود و بیماری خویش رفتار میکند ؟

آیابیمار میداند که نوع برخورد با بیماری باید چگونه باشد ؟ 

چگونگی رفتار بیمار با بدن خود و نوع نگاه وی به خویش هویت بیماری را تشکیل داده و میدهدکه به آن پرسونای بیماری یا نوع شخصیت بیماری گفته میشود که در نظر حکیم رضی این مطلب که از نظریات ایشان است به شدت در نوع پیشرفت یا بهبود بیماری در انسان نقش بازی میکند .برای مثال شخصی دارای مشکل در کبد خود میباشد خب طبق آنچه در روند تحقیقات طی سالیان متمادی بدست ما رسیده است نشان میدهد اکثر کسانی که از این قسم بیماری را دارا هستند بدون شک افرادی هستند که دارای خصوصیت های رفتاری دارای خشم هستند و رفتاری ریشه دار در مسائل با خود و دیگران دارند که دارای پیشینه با طول مدت میباشدو همین موضوع باعث ایجاد تغییر در مزاج و بمرور زمان ایجاد تغییرات متعدد در عضو و تغییر شخصیت اصلی عضو شده و امراض را در آن ایجاد میکند که برای فهم این موضوع نیاز است درباره آن بسیار بحث و بررسی گردد تا فهم آن برای اشخاص آسان شود .

 

logonomy 1660018694131
logonomy 1660019714840

تعامل طبیب با بیمار چگونه است؟

آیا پزشک و درمانگر در رفتار با بیمار بصورت تجاری و ابزاری عمل مینماید؟

آیا رفتارش نسبت به مریض اخلاق مدارانه است؟

آیا نگاهش دلسوزانه و دارای ابعاد انسانی است ؟ یا اینکه بعنوان یک مشتری به او نگاه میکند؟

نوع نگاه و تعامل رفتاری با بیمار را اگر با مثال بخواهیم توضیح دهیم و فقط به یک مورد اشاره نمائیم مثلا زمانیکه یک بیمار به طبیب مراجعه کرد و نسخه ای را دریافت نمود آیا بعد از خروج از مطب یا بعد از ویزیت از طریق دور درمانی وقتی ارتباط او با طبیب در آن مرحله تمام شد و به سراغ عمل به دستورات رفت آیا بیمار به حال خود گذاشته میشود و چنانچه سوال یا مساله ای داشته باشد که حتما دارد چه باید بکند .خب ارتباط با طبیب از دیدگاه ما دقیقا بعد از اتمام این مرحله است چون ترس های بیمار شروع میشود و نیاز به همراهی و دلگرمی دارد که در هر زمان اگر دچار مشکلی شد بتواند از طریقی با طبیب خود در ارتباط بوده و نگرانی خود را برطرف نماید چرا که بیماری دقیقا بیم + آری است که شده بیماری و استرس ها و نگرانی ها و نوع تعامل طبیب با بیمار به طور جدی توان این را دارد که در بهبود مرض در شخص مریض تاثیر بسزایی را ایفا نماید لذا ما طبق نظر استاد رضی بشدت در این زمینه دقت مینمائیم که فرد در تمام مدت درمان، ضمن حفظ این ارتباط در شبکه های اجتماعی به بهبود ایشان یاری رسانیم .

نوع تعامل همراهان بیمار با وی

آیا میدانید یکی از مهم ترین مباحث در روند درمان بیماران رفتار همراهان او در خانه و یا هر جای دیگر خواهد بود؟

از جمله مسائلی که دقت بسیار اندکی بر آن شده همین موضوع است که همراهان یک بیمار در بروز یک اختلال و مرض دخالت جدی از نظر روانی داشته و دارند و در سیر درمان نیز این مساله ادامه خواهد داشت. حتما این سوال برایتان ایجاد شد که چه ربطی دارد که رفتار خانواده یا دیگران در ایجاد یا درمان یک مرض دخیل بوده باشد ؟ البته که موثر است اما برای فهم این موضوع نیاز است که در باره آن بصورت جدی بحث گردد تا ابتدا بفهمیم که چگونه این مطلب بوجود آمده و ادامه می یابد

logonomy 1660020046707
logonomy 1660020552872
logonomy 1660020925675